dinsdag 9 december 2014

George Lucas heeft Star Wars VII trailer niet gezien


Veel fans zijn best wel geschokt. Tot op heden ging iedereen er van uit dat George Lucas een belangrijke rol bleef spelen bij de nieuwe Star Wars films. Maar daar twijfelen sommige nu aan. Aan page Six vertelde hij dat hij niet behoort tot de meer dan 70 miljoen kijkers van de trailer.


"Ik weet nog niets over de nieuwe film, ik heb de trailer namelijk niet gezien."

De bedenker van Star Wars is blijkbaar niet op de hoogte van hoe men zijn verval verder zet. De vraag is echter of dit een bewuste keuze is. George Lucas is namelijk wel met "pensioen". Maar Lucas gaf wel zijn reden op waarom hij de trailer nog niet gezien heeft,

"Het is nog niet in de bioscoop te zien. Ik wil namelijk liever een trailer in de bioscoopzaal bekijken, dan dat ik het op een computerscherm zie."

Daar zit natuurlijk wel wat in. Maar dat betekend dus ook dat hij niet bij de eerste bioscoopvertoning van de trailer aanwezig was enkele weken terug. Wel verzekerde hij het volgende.

"Als The Force Awakens uitkomt, ga ik hem natuurlijk zien."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten